Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Lina Nilsson - 16 augusti 2013 20:29

Min bror är hemma igen, datum för gravsättning ska sättas. Och jag gick in för att kolla hur en kremering går till, jag har mått sjukt dåligt över att veta att min fina bror, min fina, perfekta bror bara är en hög med aska, inte mer än vad som blir ligger i pannan när jag eldat för att duscha, eller mer som ligger i öppna spisen när man grillat korv.
Jag tror jag är sär, något fel måste det vara.
Dom eldade iaf inte min bror, eller ja det är väl gjort men det blir en gas , en flytande gas, så han smälte och sen eldar man benen. Hur kan någon göra så mot en så vacker människa ? Min fina bror, för mig perfektion. När vi fick gå in till honom när han var borta satt jag och tittade på hans näsa, den har jag alltid tyckt om, min fina bror varför blev det såhär ?
Sen obduktionen, han har ju ett sår över hela kroppen ! Det hade ju inte ens chans att läka , en död människa läker inte.. och så har dom sågat honom i huvudet.. dom har råkat bort håret där bak, det som alltid lockade sig i nacken när det började bli långt, sådär som han hatade. Dom rakade bort det, skar upp hans huvud och sågade sänder skallbenet för att komma åt hjärnan, vem kan ha förstört min brors fina kropp så ? Borrat, sågat och skurit i honom.
Ni skulle bara sett vilken fin människa han var
/ tankar från lillasyster.

Presentation


Lina Nilsson
23
Västervik
Min kamp efter ha förlorat min bror alldeles för tidigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards