Direktlänk till inlägg 1 mars 2015

Lina 1 Mars

Av Lina Nilsson - 1 mars 2015 20:45

Idag är det din dag, 31 år sedan mamma och pappa fick sin son och Cecilia sin efterlängtade lillebror. 31 år sedan min storebror föddes, titeln som han stolt kan bära, ett jobb han utförde utmärkt.
Din trettioförsta födelsedag och ingen verkar komma ihåg dig bror. Jag lovar du är lika färsk i mitt minne som om du satt här nu. Jag hör dina ord, ser ditt ansikte, känner din doft.

I minnet Du lever, Du finns alltid kvar
I minnet vi ser Dig, precis som Du var

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Nilsson - 1 mars 2018 00:15

Min brors födelsedag, har varit nere ganska länge nu utan att själv förstått varför riktigt, men igår slog det mig.  Blir såhär inför hans födelsedag, dödsdag, min födelsedag och jul, blir väl som vanligt en snörvligt psykbryt att vakna till och se...

Av Lina Nilsson - 4 oktober 2015 08:59

Det var en tuff dag igår, på många plan. De jagar mig i drömmarna, vet inte vad jag ska göra av informationen. ...

Av Lina Nilsson - 23 mars 2015 22:45

Om jag bara kunde förstå, du lovade att aldrig lämna mig. Dör du dör jag , minns du? Ibland vill jag ge upp, lämna det jag har och komma till dig istället, känns som att allt skulle bli så mycket enklare då. Människor glömmer, de skulle glömma inom e...

Av Lina Nilsson - 13 februari 2015 23:45

Igår var det en som skrev en kommentar som jag tolkade som att min bror inte var riktigt frisk, Fyfan Vad den tog kan jag säga... Negativitet om Jonas får mig att må så mycket sämre än om någon gör mig något, slutade tyvärr med panikångest, skakninga...

Av Lina Nilsson - 7 februari 2015 12:49

En lördag på crosstrainern, får mig att tänka på en lördag för nästan exakt 3 år sedan, första gången jag va här på gymmet, min bror hade tjatat med mig en lördag runt 10 tiden kom vi hit och när jag kom ut från omklädningsrummet var Jonas redan på ö...

Presentation


Lina Nilsson
23
Västervik
Min kamp efter ha förlorat min bror alldeles för tidigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards