Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Lina Nilsson - 9 augusti 2013 00:10

Idag åkte jag hem till Gamleby och som vanligt kollar jag brevlådan och där låg det ett stort kuvert ifrån begravningsbyrån, jag förstog direkt och skakade hela jag när jag tog upp brevet.
Minnesalbumet från begravningen.
Jag ringde mamma som var hos sin kompis och mamma bad mig komma bort men jag svara bara att vi fått minnesalbumet idag och mamma frågade ifall jag var ledsen så hon kom hem, när hon kom hem satt jag på stolen och hyperventlierade och stormtjöt. Det började innan jag ens hunnit få upp brevet.
När jag väl fick upp det så började jag med att läsa vartifrån han fått gåvor, det gick inte fort i bläddringen ! Fyran vad jobbigt det var, men tack ! Verkligen tack till alla som skänkt olika gåvor till minnet av Jonas ! Ni ska förstå hur stolt jag är över honom för det är sjukt så många som han någonsin berört på något sätt !
Fortsatte senare med albumet, jättefint men för jobbigt.. fick åka och jobba efter det. Dragan sprang och tjatade på mig om att jag va i någon drömvärld, jag hörde inte ens att telefonen ringde fast jag stod bredvid den.
Jag berättade inte vad det var som gjorde mig så borta.
Jag älskar dig brorsan !

Presentation


Lina Nilsson
23
Västervik
Min kamp efter ha förlorat min bror alldeles för tidigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards