Alla inlägg under februari 2015

Av Lina Nilsson - 13 februari 2015 23:45

Igår var det en som skrev en kommentar som jag tolkade som att min bror inte var riktigt frisk, Fyfan Vad den tog kan jag säga... Negativitet om Jonas får mig att må så mycket sämre än om någon gör mig något, slutade tyvärr med panikångest, skakningar, kväljningar och till sist sjuka svettningar och taskig sömn då jag vaknat av skakningarna.. fick ju också veta att en efter 4 år fortfarande säger ganska elaka saker om mig, utan att veta hela sanningen om något. Då saknar jag Jonas mer än någonsin , hör honom i huvudet iaf " vilken Jävla idiot! Jag måste nog fan slå ihjäl henne! Ge mig numret, ge mig numret annars åker jag dit!"

Av Lina Nilsson - 7 februari 2015 12:49

En lördag på crosstrainern, får mig att tänka på en lördag för nästan exakt 3 år sedan, första gången jag va här på gymmet, min bror hade tjatat med mig en lördag runt 10 tiden kom vi hit och när jag kom ut från omklädningsrummet var Jonas redan på övervåningen på en cross, jag gick upp och börja trampa med kondition på 0. Jonas körde nivå 7 och svetten spruta på honom , sen ner och han träffa göken och prata mest med honom efter träningen skulle vi äta stek hos mormor och morfar så dags att åka och jag höll på att gå in i herrarnas omklädningsrum Jonas skratta åt mig och fråga vart jag skulle. Nu står jag här och trampar nästan exakt 3 år efter och vart fan är min svettiga storebror ?

Presentation


Lina Nilsson
23
Västervik
Min kamp efter ha förlorat min bror alldeles för tidigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards