Alla inlägg under december 2014

Av Lina Nilsson - 24 december 2014 09:46

Vi har den nog alla,
Den påminner oss om den vi saknar, det som fattas oss, Dagar då familjer ska vara samlade står den där som en påminnelse, allt blir så tydligt.

den tomma stolen,

, där våran älskade skulle suttit. Retligt står den tom. Det ligger något tungt över det hela, sorg. Idag går mina tankar extra till de som har en tom stol i år, där det satt någon förra julen, det är en tung dag när det är någon som fattas. God Jul på er och ta vara på alla ni har runt er ?

Jag vet att jag får en svår dag imorgon, molnet hänger redan över huvudet, väntar med skuren. Jag har haft svårt i 2 veckor, mardrömmar och har tom börjat gå i sömnen. Förra året grät jag mig igenom hela middagen, det får helt enkelt gå som det går. Klart som fan att man är ledsen en dag som julafton vore konstigt annars. Ta hand om nära och kära man vet aldrig när det är över. Vi börjar med att gå till Jonas imorgon.

Så liten plats en människa tar på jorden, mindre än ett träd i skogen, ett sånt stort tomrum han lämnar efter sig, inte en hel värld kan fylla det ?

Presentation


Lina Nilsson
23
Västervik
Min kamp efter ha förlorat min bror alldeles för tidigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards