Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

- Lina 23 Juli

Av Lina Nilsson - 23 juli 2013 00:46

Försöker sova, går sådär med Jonas parfym på armen. Jonas bästa vän och jag åkte hem till Gamleby idag, Nanne skulle få lite skor som var Jonas, men vi fick ihop en hel del ! :) så kul att kunna ge bort saker till hans bästa vän som vi vet att Jonas verkligen velat skulle ha det.Men så luktade vi på jeansskjortan som Jonas hade på sig dagen innan han gick bort, som han lagt brevid sängen kvällen innan då han gick och la sig ( kommer förhoppningsvis skriva om vad som hände när han gick bort imorgon, känner att det blir lite mycket att skriva nu) men åter till skjortan, nu efter 5 veckor börjar den tappa av en del doft, och den luktar ju fantastiskt underbart! Den luktar min storebror, den luktar min bästa vän, den luktar trygghet! Så jag tänkte leta reda på hans parfym.Lättare sagt än gjort får jag nog lov att säga..Okej, han hade sjukt mycket kläder och skor men jag vet inte, ett tiotal parfymer skulle det luktas på, men jag misstänkte 1 av dom, började med den men nää och körde igenom hela högen men kunde inte hitta den som luktade som jag minns honom.Efter etr par timmar på jobbet är det dock det enda jag känner ! Det var den jag trodde och efter en stund så blir jag tokig, försöker tvätta bort det och kör med handsprit men det sitter kvar, just nu när jag ska sova blir det lite jobbigt att känna den på min egen arm. Inte för att det inte luktar gott utan för att det drar upp så mycket minnenMen ska försöka nu, ska till mitt första besök hos hjärnskrynklarn imorgon.Kommer bli ..intressant

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Nilsson - 1 mars 2018 00:15

Min brors födelsedag, har varit nere ganska länge nu utan att själv förstått varför riktigt, men igår slog det mig.  Blir såhär inför hans födelsedag, dödsdag, min födelsedag och jul, blir väl som vanligt en snörvligt psykbryt att vakna till och se...

Av Lina Nilsson - 4 oktober 2015 08:59

Det var en tuff dag igår, på många plan. De jagar mig i drömmarna, vet inte vad jag ska göra av informationen. ...

Av Lina Nilsson - 23 mars 2015 22:45

Om jag bara kunde förstå, du lovade att aldrig lämna mig. Dör du dör jag , minns du? Ibland vill jag ge upp, lämna det jag har och komma till dig istället, känns som att allt skulle bli så mycket enklare då. Människor glömmer, de skulle glömma inom e...

Av Lina Nilsson - 1 mars 2015 20:45

Idag är det din dag, 31 år sedan mamma och pappa fick sin son och Cecilia sin efterlängtade lillebror. 31 år sedan min storebror föddes, titeln som han stolt kan bära, ett jobb han utförde utmärkt. Din trettioförsta födelsedag och ingen verkar komm...

Av Lina Nilsson - 13 februari 2015 23:45

Igår var det en som skrev en kommentar som jag tolkade som att min bror inte var riktigt frisk, Fyfan Vad den tog kan jag säga... Negativitet om Jonas får mig att må så mycket sämre än om någon gör mig något, slutade tyvärr med panikångest, skakninga...

Presentation


Lina Nilsson
23
Västervik
Min kamp efter ha förlorat min bror alldeles för tidigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards