Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Lina Nilsson - 5 februari 2014 23:30

Dålig uppdatering, jag har varit i en downperiod.
Det började på jobbet i lördags, jag ville bara att han skulle ringa " hej älskade syster! Det är din bästa bror" sen var det kört, igår var det riktigt nere då jag satt och grät halva dagen, det är väl inget konstigt, men tankarna slutar inte för det.
Idag och i förrgår var jag hos honom och vi tände ljus, han har det så fint.

Hämtade ut kohm loysen till Jonas födelsedag idag, den 1/3 är det 30 år sedan han föddes och vi ska skicka iväg 30 khom loys för att hedra honom då, en kvinna som förlorat sitt barn för 12 år sen frågade vad det var jag köpt när jag kom och bar på dem, jag förklarade och hon sa "du saknar brorsan va" tårarna var inte långt bort, när man ser att de lider med en, när man vet att de har precis samma rivande monster i magen då vet man att det är ärligt.
Jag saknar min bror varje dag, varje minut. Vem skulle inte ?

Presentation


Lina Nilsson
23
Västervik
Min kamp efter ha förlorat min bror alldeles för tidigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards